25% korting op winterjassen, bodywarmers en skikleding bij Aankleedpopje Kinderkleding

10dec09

Aanvulling op dit bericht: De speciale actiemap is inmiddels gesloten. Maar alle winterweerkleding is nu gewoon terug te vinden in de maatmappen. In principe nu zonder korting. Maar als je iets bestelt en je geeft aan dat je via Kledingnieuws komt, dan zorg ik ervoor dat er alsnog 25% korting van de winterweerkleding (zoals winterjassen, bodywarmers, skikleding) afgaat. Ik verreken die korting dan in de bevestiging van de bestelling.

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer Dolle Donderdag.
En omdat er kouder weer aankomt èn de Kerstvakantie, waarin veel mensen op wintersport gaan, heb ik vandaag de volgende aanbieding:

Alle winterjassen, bodywarmers, skibroeken, skipakken e.d.
met 25% korting!

Je vindt ze allemaal netjes bij elkaar en op maat in de map Dolle Donderdag.
En de korting wordt automatisch verrekend, dus je kunt direct de nieuwe prijs zien.
Een aantal dingen hebben nog niet eerder in mijn winkel gestaan.
En dan vandaag gelijk met 25% korting!
Mis het niet.

Omdat ik een beetje laat ben met mijn mailing, laat ik de korting doorlopen tot vrijdagmiddag, zodat iedereen toch de kans heeft om ervan te profiteren.

Marktplaats, hele toffe kleding:

Op Marktplaats heb ik momenteel de nodige feestelijke kleding staan en nog een paar dingen waarvan ik niet weet wat ik ervoor moet vragen.
Sommige dingen hebben een vraagprijs. Als je die biedt, is het kledingstuk voor jou.
Andere dingen kun je gewoon op meebieden.

Er staat o.a.:

128-134 MUY MALO Superfeestelijke bloes met polkadots
122-128 Leuke rok met schuine banen Hema
92 nette zwarte broek Chiboogi
152 VILLA HAPP NIEUW mooie zwarte rok
152 VILLA HAPP NIEUW mooie zwarte blazer
110-116 RALPH LAUREN overhemd rood geruit
VINGINO gaaf spijkerjurkje maat 6
128-134 MUY MALO geweldige donkerblauwe meisjes winterjas
128 MUY MALO gebreide jurk of tuniek grijs
134-140 Leuk jurkje of tuniekje van Cool Cat Girls
110 GEWELDIG!! JOTTUM dubbellaags rokje
134-140 2-delig setje: kort jasje en rokje spijkerstof
152 Feestelijke blazer Phink Industries.

En er komt nog meer bij de komende dagen, van o.a. Jottum en Muy Malo.
Dit is de link naar alle advertenties: http://verkopers.marktplaats.nl/4973846
Deze link staat ook in de map Feestkleding op Marktplaats op mijn site, zodat je makkelijk kunt doorklikken.
De meeste dingen vind je niet terug in mijn winkel, maar alleen op Marktplaats dus.


Graag tot ziens!

Groetjes, Ria.
Aankleedpopje Kinderkleding.



No Responses Yet to “25% korting op winterjassen, bodywarmers en skikleding bij Aankleedpopje Kinderkleding”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 25 andere volgers

